یک روز ...........
درباره وبلاگ

سلام ......دريا هستم 16 سالمه ...اميدوارم از وبلاگم خوشتون بياد و بهش سر بزنين ...... و دوستاي خوبي براي هم باشيم ...با آرزوي موفقيت براي شما و وبلاگتون ........مرسي......... باي...........
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنياي كاغذي من و آدرس donyaye-kaghazi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


دنياي كاغذي من
یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 19:2 ::  نويسنده : ساحل دريا       

یک روز می بوسمت! فوقش خدا مرا می برد جهنم !فوقش می شوم ابلیس!
آنوقت تو هم به خاطر این که یک « ابلیس » تو را بوسیده ، جهنمی می شوی!
جهنم که آمدی ، من آن جا پیدایت می کنم و از لج خدا هر روز می بوسمت!
وای خدا ! چه صفایی پیدا می کند جهنم…!

یک روز می بوسمت! پنهان کردن هم ندارد. مثل احساسات تو نیست
که مخفی شان می کنی، یا مثل خواب دیشب من که نباید تعبیر شود ، مثل
نجابت چشمهای تو است ، وقتی که توی سیاهی چشمهای من عریان می شوند.
عریانی اش پوشاندنی نیست ، پنهان نمی شود

یک روز می بوسمت! یکی از همین روزهایی که می خندانمت ، یکی از
همین خنده های تو را ناتمام می کنم: می بوسمت! و بعد ، تو
احتمالا سرخ می شوی ، و من هم که پیش تو همیشه سرخم

یک روز می بوسمت! یک روز که باران می بارد ، یک روز که چترمان
دو نفره شده ، یک روز که همه جا حسابی خیس است ، یک روز که گونه
هایت از سرما سرخ سرخ ، آرام تر از هر چه تصورش را کنی ، آهسته ،
می بوسمت

یک روز می بوسمت! هر چه پیش آید خوش آید! حوصله ی حساب و کتاب
کردن هم ندارم! دلم ترسیده ، که مبادا از فردا دیگر « عشق من »
نباشی. آخر ، عشق چهار حرفی کلاس اول من ، حالا آن قدر دوست
داشتنی شده که برای خیلی ها چهار حرف که سهل است ،هزار هزار حرف
باشد. به قول شاعر: عشق کلاس اول ، تنها چهار حرف است ، اما
کلاس آخر ، عشق هزار حرف است

 

آنوقت تو هم به خاطر این که یک « ابلیس » تو را بوسیده ، جهنمی می شوی!
جهنم که آمدی ، من آن جا پیدایت می کنم و از لج خدا هر روز می بوسمت!
وای خدا ! چه صفایی پیدا می کند جهنم…!

یک روز می بوسمت! می خندم و می بوسمت!
گریه می کنم و می بوسمت!
یک روز می آید که از آن روز به بعد ، من هر روز می بوسمت!
لبهایم را می گذارم روی گونه هایت ، و بعد هر چه بادا باد: می بوسمت!
تو احتمالا سرخ می شوی ، و من هم که پیش تو همیشه سرخم...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

baran
ساعت22:54---9 بهمن 1391
kheili kheili ghashang boood azizam

Maryam
ساعت19:24---9 بهمن 1390
وااااای خیلی وبلاگت قشنگه!
خیلی خوشم اومد
من یه وبلاگ از نقاشی های کارتونی (چشم درشت) که خودم کشیدم ساختم.
حتما بیا ببین نظر بده اگه خوشت اومد لینکم کن!
منم لینکت می کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: