اردو مدرسه و نظر برايه دوست خوب
درباره وبلاگ

سلام ......دريا هستم 16 سالمه ...اميدوارم از وبلاگم خوشتون بياد و بهش سر بزنين ...... و دوستاي خوبي براي هم باشيم ...با آرزوي موفقيت براي شما و وبلاگتون ........مرسي......... باي...........
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنياي كاغذي من و آدرس donyaye-kaghazi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 4939
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 4939
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


دنياي كاغذي من

سلام به همه من اومدم با آپ جديدم ولي حال و هوام عوض شده

آقاااااااااااااااااااااا چرا باور نميكنيد؟؟؟؟؟؟؟

من تا ديروز يعني جمعه شلمچه و هويزه و طلائيه وآبادان و اهواز و .............اين مناطق جنگي بودم

باورتون بشه يا نشه من بودم اولش خيلي به نظرم بد گذشت چون برا نمره فقط رفته بودم

اما بعدش نميدونين چه حالي داشت يعني خودمو پيدا كردم فهميدم ديگه تنها نيستم

و وقتي از اونجا برگشتيم كلي گريه ردم دوس نداشتم برگردم دوس داشتم واقعا

اونجا مفقودالاثر بشم(فكر محال)نخند خب راست ميگم همچين حسي داشتم

خدامو پيداكردم مونس تنهايي هام............الان حس ميكنم ديگه تنها نيستم

خيلي فضاي باحالي بود اين چند مدت هم كامي بنده داغون شده بود نيومدم شرمنده   

 

راستي جواب يك نفرو بدم كه هرچي تووبلاگش رفتم نتونستم براش كامنت بذارم :

اول اسمشو مينويسم خودش ميفهمه:

ع.تنها:ببين تو اگه خداتو مثل من پيداكني نيازي به اين وبلاگ و نظرات نداري راستي مطلب

دختر كوچولوئه رو خيلي دوس داشتم و وقتي گفتي داري عاشق خداميشي خيلي

خوشحال شدم و صميم قلب برات آرزو ميكنم هيچوقت تنهاش نذاري چون اون كه تورو تنها نميذاره .....

مطمئن باش برام كامنت بذار ميخوام نظرتو بدونم(البته بقيه هم نظر بذارينا نگين فقط مال اونه ها)

 فكرم نكن سخنراني ميكنم به عنوان ي دوست بهت گفتم  بهت گفتم

مگه تو چيت از بقيه كمتره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بچه ها بايد برم مشاور بشم !!!!!!!!!نه بابا مارو چه به اين كارا بريم درسامونو بخونيم

هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــِِِي ديگه امري نيست خب باي تا هاي!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: