پست ثابت
درباره وبلاگ

سلام ......دريا هستم 16 سالمه ...اميدوارم از وبلاگم خوشتون بياد و بهش سر بزنين ...... و دوستاي خوبي براي هم باشيم ...با آرزوي موفقيت براي شما و وبلاگتون ........مرسي......... باي...........
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنياي كاغذي من و آدرس donyaye-kaghazi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 5020
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 5020
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


دنياي كاغذي من
پنج شنبه 7 مهر 1398برچسب:, :: 21:59 ::  نويسنده : ساحل دريا       

سلام به همگي خيلي ممنونم كه به وبم سر زديد من چون مدرسه ميرم فقط بعضي روزا

وبم رو آپ ميكنم ولي تا اونجايي كه ميشه سعي ميكنم زود به زود آپ كنم !!!!!!!!!!!!!!!

خوب من نويسنده ميپذيرم و خيلي هم خوشحال ميشم كه تو وبم نويسنده بشيد...............

ومطلب ديگه اينكه اگه شعر يا مطلب جالبي داريد برا من تو نظرات(خصوصي)

بذاريد تا به اسم خودتون براتون بذارم تو وبم ديگه زيادي حرفيدم موفق باشيد........



نظرات شما عزیزان:

SRR
ساعت9:54---16 آبان 1390
سلام عزیزم کم پیدایی میدونم سرت شلوغه هر وقت اومدی بیا وبم اپم عزیزم

angel
ساعت17:13---13 آبان 1390
سلام دریا خانومی. یه سال از من بزرگتری. وبت خیلی ناناسه. مخصوصا عکساش. با اجازه از چندتاشون استفاده کردم. تو هم اگه دوست داشتی یه سر بزن به وبم و اگه از عکسا خوشت اومد ازشون استفاده کن. اگه مایل به تبادل لینک بودی حتما خبر بده عسیسم

حسین جوون
ساعت10:48---12 آبان 1390
سلام من اپم بیا


azar
ساعت13:45---25 مهر 1390
salam daryaye azizam khili webet bahale behtarin ha ro barat arezo daram azizam پاسخ:mersi golam

SRR
ساعت11:51---21 مهر 1390
سلام عزیزم چشم بازم از اون مطالب که دوست داری میذارم هر وقت پیدا کردم مر3000000000000که میای بهم سر میزنی عزیز دلیپاسخ:خواهش ميكنم آخه وبت خوشگله

بهزاد
ساعت19:14---18 مهر 1390
سلام
ممنونم که اومدی
دمت گرم
خیلی پستت زیبا بود


دوعاشق
ساعت18:52---17 مهر 1390
سلام شما هم وبلاگ خوبی دارید ممنون از اینکه به وبلاگمون سر زدید خوشحال میشیم به دوستان خود معرفیش کنید دوباره سربزنید

منتظرتون هستیم


حسین جوون
ساعت12:41---17 مهر 1390
سلام دریا جان دستت درد نکنه که بهم سر زدی ممنون بازم به ما یه سری بزن

SRR
ساعت20:47---16 مهر 1390
سلام دریا جون خوبی مرسی به من سر زدی راستی تو اهل کجایی دوست داشتی بهم سر بزن و بگو

SRR
ساعت18:39---15 مهر 1390
سلام خوبی مطلب خوبی بود موفق باشی راستی دوست داشتی به منم یه سر بزن

رضا
ساعت0:34---8 مهر 1390
سلام دریاجون
خوبی عزیز به جمع وبلا ک نویسان خوش آمدی وبت راخوب شروع کرده ای وسریع به پیش میر ی خوسحالم ازاولین نظرد هندگانم همانطور که من یادت کردم توهم مرااز یاد نبرموفق باشی.
پاسخ:حتما ميام توهم از اولين نظر دهندگانم هستي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: